فراخوان طراحی لوگو شیرآلات بهداشتی راسان

قوانین و مقررات

1 1 1 1 1


قوانین و مقررات عمومی


کلیه قوانین و مقررات مندرج در سایت شیرآلات بهداشتی راسان، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و متعاقباً کاربران و مشتریان گرامی نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط می باشند.

محتویات این صفحه ممکن است در صورت نیاز تغییر کند و این حق برای "وب سایت شیرآلات بهداشتی راسان" محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به آپدیت و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. لذا کاربران موظفند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

قابل ذکر است که قیمت تمامی محصولات در وبسایت شیرآلات بهداشتی راسان، مورد تایید این شرکت بوده و همواره به صورت آنلاین و بروز میباشد.


تعهدات فروشنده و خریدار


فروشنده: فروشگاه اینترنتی رسمی شیرآلات بهداشتی راسان به نشانی www.Rassan.ir

خریدار: شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کننده فرم سفارش خرید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی


1- شرکت شیرالات راسان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت راسان استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.


2- کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.


3- فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار ارسال کند. در صورت ارسال کالا با استفاده از شبکه پستی کشور، شیرالات بهداشتی راسان هیچ مسئولیتی در قبال آسیب دیدن محصول به دلیل جا به جایی نادرست توسط شرکت حمل و نقل کننده را ندارد و براساس بیمه پستی محصول جبران خسارت خواهد شد.


4- فروشنده موظف است پس از دریافت فرم و تائید سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را آماده و در بسته بندی مناسب به دست خریدار برساند. در صورت ارسال سفارش توسط پست یا شرکت های حمل و نقل، هرگونه اختلال و تاخیر بعد از تحویل جنس به پست یا شرکت حمل و نقل، در طی عملیات ارسال به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکت حمل و نقل است.


5- خریدار موظف است قبل از ارسال فرم سفارش و خرید هر کالایی اطلاعات لازم در مورد کالا را از طریق سایت فروشنده کسب کند و سپس سفارش خود را ارسال کند.


6- خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک، کاملاً آن را بررسی و در صورت مشاهده آثار شکستگی و آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند. فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.


7- بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.


8- در صورتی که خریدار از قبول کالای ارسال شده توسط شرکت (به وسیله پست یا پیک شرکت) خودداری کند و در صورت مرجوع شدن بسته پستی، به واحد پستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار ندارد.



شرایط و قوانین ارسال کالا


- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. شیرالات بهداشتی راسان به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.


-ارسال کالا در تهران (مناطق 22گانه) : در صورت وجود موجودی کافی از کالا در انبار، با ثبت سفارش و تایید پرداخت کاربر قبل از ساعت 15 عصر، سفارش کاربر پردازش خواهد شد و طی 24 الی 48 ساعت آینده تحویل وی میگردد. در غیر اینصورت سفارش کاربر در ابتدای روز بعد پردازش خواهد شد.


-ارسال کالا به شهرستان (خارج از مناطق 22 گانه تهران) : بعد از ثبت سفارش هم وطنان عزیز، در صورت وجود موجودی کافی در انبار، سفارشات ارسال و تحویل باربری مخصوص آن شهر می شود و به طور متوسط بین 2 تا 4 روز کاری زمان میبرد تا محصولات به شهرستان برسد. شیرالات بهداشتی راسان هیچ گونه تضمینی برای ارسال تا درب منزل مشتری ندارد و این مسئله بستگی به باربری شهرستان دارد.


- مشتریان عزیز شهرستانی حتما کارتن ها را به صورت سالم تحویل بگیرند و از سالم بودن محصولات داخل جعبه در همان باربری اطمینان حاصل کنند. درصورت معیوب بودن کارتن نظیر آبخوردگی، پاره شدگی، له شدگی و ... بار را از باربری تحویل نگیرید و با پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.


شرایط و قوانین بازگرداندن کالا


- آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش راسان اطلاع داده شود.


- شیرآلات بهداشتی راسان نهایت تلاش و دقت خود را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود به نحو احسنت به مشتریان می‏‌کند لذا اگر محصول ارائه شده توسط راسان دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت باشد تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه و کارتن سالم است.


- سیاست قیمت‌‏گذاری در راسان مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای شیرآلات بهداشتی و ساختمانی راسان قیمت‏‌های خرده فروشی است که به صورت مصوب تعیین شده است.


- لازم به ذکر است قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.


روش های پرداخت


پرداخت از طریق درگاه اینترنتی (در حال حاضر تنها این روش پرداخت در نظر گرفته شده و در آینده روشهای دیگری نیز برای پرداخت در نظر خواهیم گرفت)

کاربران عزیز فروشگاه شیرآلات بهداشتی راسان می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، پرداخت خود را قطعی کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل پردازش، آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان راسان همواره از اولویت‏‌های ما بوده و بر همین اساس شیرآلات راسان در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.


استفاده از خدمات پس از فروش چه شرایطی دارد؟


اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:


- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به شیرآلات راسان اطلاع داده شود.

- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.


اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:


- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به راسان از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.


اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:


- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به راسان از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.


اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:


- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به راسان اطلاع داده شود.


اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:


- آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به راسان اطلاع داده شود.

- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و راسان تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.



نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید