More details

حضور شیرآلات بهداشتی راسان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش

حضور شیرآلات بهداشتی راسان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش

گروه صنعتی راسان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش حضور یافت. این نمایشگاه که بزرگترین رویداد صنعت ساختمان کشور است، فرصت مناسبی برای ارتباط بهینه سازندگان و تولیدکنندگان در حوزه ساختمان و علاقمندان به حوزه ساختمان، معماری، طراحی و دکوراسیون است. منطقه آزاد کیش نیز به دلیل برخورداری از امکانات متنوع و شرایط خاص تجاری، یکی از بهترین فرصت های تبلیغاتی و صنعتی را فراهم می کند.

گروه صنعتی شیرآلات بهداشتی راسان مفتخر است با حضور در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان هرمزگان محصولات و دستاوردهای جدید خود را در زمینه شیرآلات ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات ساختمانی، شیرآلات اهرمی و … در معرض دید بازدیدکنندگان محترم قرار داده است.

نمایشگاه صنعت ساختمان کیش و برند راسان
این نمایشگاه که از تاریخ 8 لغایت 11 آبان ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار شد، ضمن ایجاد فرصتی برای نمایش دستاوردهای جدید صنعت شیرآلات و رونمایی از سری جدید محصولات برند راسان، شرایط مساعدی را برای ارتباط با مشتریان، تبادل نظر. و پیشنهاداتی را برای بازدیدکنندگان و علاقمندان به تجهیزات ساختمانی ارائه کرد.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که به صورت دوره ای در اکثر استان های کشور برگزار می شود، به عنوان بزرگترین رویداد صنعت ساختمان که هر ساله با حضور تعداد زیادی از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در حوزه صنعت ساختمان برگزار می شود، رتبه بندی می شود. صنعت ساخت و ساز. فرصت مغتنمی برای شرکت های فعال در این صنعت است تا دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و کارشناسان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و جهت گیری رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را جهت دهند. نمایش دهید.

گروه صنعتی راسان همواره با حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای مهم داخلی و خارجی ضمن معرفی محصولات و روش های جدید صنعت شیرآلات، توانایی و شایستگی های خود را در تولید محصولات استاندارد مطابق با سلایق مختلف مشتریان نشان می دهد.

750 482 Rassan

Leave a Reply

4 × چهار =

جستجو...