More details

تمیز کردن شیر، جرم گیری و رسوب زدایی از شیر

تمیز کردن شیر، جرم گیری و رسوب زدایی از شیر

شیرآلات بخش مهمی از ابزارهای بهداشتی خانه هستند. آشپزخانه‌ها، حمام‌ها، توالت‌ها و غیره همگی به شیرهای آب نیاز دارند تا از آب برای هدایت جریان تمیز به محیط استفاده کنند.

اما همین ابزار زیبا و شیک پس از خرید نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. نظافت شیرهای توالت و ماشین ظرفشویی کار سختی نیست و اگر به درستی انجام شود هر بار نیاز به نظافت کمتری دارد. با چند ترفند خانگی به راحتی می توانید مانند روز اول شیرآلات خانه خود را باز کنید.

شیرآلات جزء مهمی از دکوراسیون منزل هستند و درخشندگی و درخشندگی شیرآلات نشان از تمیزی و تمیزی خانه است.

تمیز کردن شیر, آموزش تمیز کردن شیرآلات, راهنمای کامل پاکسازی رسوب شیر‌آلات, رسوب زدایی و جرم گیری شیرآلات اهرمی, رسوب زدایی داخل شیرآلات

تعمیر و نگهداری و تمیز کردن شیرآلات

هنگام تمیز کردن و برق انداختن شیرها باید به نکات زیر توجه کرد:

لکه های کوچک سفید روی شیر آب، براقیت و شفافیت را از بین می برد و در هنگام استفاده از شیرها احساس بدی در فرد ایجاد می کند. علت این لکه ها رسوب مواد معدنی و املاح موجود در آب در سطح شیر یا لوله های زیرین آنهاست. در ابتدا تاکید می کنیم که به هیچ وجه از پاک کننده های اسیدی و شیمیایی مانند جوهر نمک، وایتکس و سیم ظرفشویی استفاده نکنید زیرا باعث از بین رفتن روکش نیکل و آبکاری شیرها می شود و شیرها را از گارانتی خارج می کند.

1. بهترین روش برای شستشوی شیرآلات استفاده از محلول آب و صابون است که رنگ طبیعی آنها را حفظ کرده و آنها را براق کند. بهتر است از اسکوپ های نرم و اسفنجی استفاده کنید تا خطی روی آنها ایجاد نشود. برای گرفتن بهترین نتیجه از محلول آب و صابون، بهتر است قبل از اینکه رسوبات بدنه دریچه های شما را احاطه کنند، به آنها برسید! توصیه می کنیم از محلول آب، صابون و یک اسفنج نرم برای شستشوی هفتگی دریچه ها استفاده کنید، سپس آنها را با یک حوله یا پارچه نرم خشک کنید تا دوباره از طریق قطرات آب باقیمانده ته نشین نشوند. این کار باعث افزایش عمر مفید شیرآلات شما می شود و کمتر نیاز به تعویض آنها خواهید داشت.

2. اگر این شستشوی مداوم و روزانه باشد حتی آب خالص نیز قادر است شیرها را تمیز کند، اما باز هم اگر از یک شوینده آنتی باکتریال ساده استفاده کنید، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

تمیز کردن شیر, آموزش تمیز کردن شیرآلات, راهنمای کامل پاکسازی رسوب شیر‌آلات, رسوب زدایی و جرم گیری شیرآلات اهرمی, رسوب زدایی داخل شیرآلات

رسوبات را از دریچه ها تمیز کنید

3. سرکه سفید یکی از مواد طبیعی است که می توانید از آن برای تمیز کردن شیرهای آب استفاده کنید. بسیاری از افراد با تجربه محلول سرکه و آب را بهترین پاک کننده و براق کننده شیرها می دانند. برای از بین بردن رسوب، ابتدا دستمال کاغذی را در سرکه خیس کنید. یک حوله کاغذی دور لکه ها بپیچید و 10 دقیقه صبر کنید سپس به راحتی با یک دستمال کاغذی خشک لکه ها را پاک کنید. فقط توجه داشته باشید که استفاده از سرکه به دلیل خاصیت اسیدی آن می تواند باعث تغییر رنگ شیرهای آب رنگی و شیرهای برنجی شود. پس بهتر است از این روش برای ته نشینی شیرهای فولادی یا کرومی استفاده شود. برای از بین بردن رسوبات روی شیرها می توانید از سرکه به عنوان یک پولیش قوی استفاده کنید.

4. برای از بین بردن رسوب از آبفشان دوش، کافی است آن را بردارید و به مدت 30 دقیقه در محلول 50 درصد سرکه سفید قرار دهید. با این روش سوراخ های دوش از رسوبات خالی شده و گرفتگی های آن برطرف می شود.

تمیز کردن شیر, آموزش تمیز کردن شیرآلات, راهنمای کامل پاکسازی رسوب شیر‌آلات, رسوب زدایی و جرم گیری شیرآلات اهرمی, رسوب زدایی داخل شیرآلات

برای شستشوی شیرها از جوهر نمک یا مواد شوینده قوی استفاده نکنید

اگر از جوهر نمک برای نظافت حمام خود استفاده می کنید، حتما قبل از ریختن جوهر نمک روی شیر را با پلاستیک بپوشانید، درب آن را نبندید و محیط را سریع بشویید، زیرا بخارات ناشی از جوهر نمک باعث از بین رفتن رنگ دریچه ها می شود و عمر مفید آنها را کاهش می دهد.

گاهی اوقات با رعایت کلیه اصول بهداشتی و مراقبتی، شیرآلات خراب شده و کارایی آنها قبل از پایان عمر عادی مورد انتظار به پایان می رسد و مصرف کننده مجبور می شود زودتر شیرآلات خود را تعویض کند. چرا که از برندها و محصولات معتبر استفاده نشده است. محصولات متفرقه درصد بالاتری از ناخالصی را در تنه و دسته خود استفاده کرده اند و آبکاری آنها به طور کامل و معتبر انجام نشده است. توصیه می کنیم در خرید شیرآلات حتما به شهرت کارخانه و گارانتی و خدمات پس از فروش توجه داشته باشید.

750 482 Rassan

Leave a Reply

4 × 5 =

جستجو...