More details
شرایط و ضوابط

قوانین و مقررات عمومی

کلیه قوانین و مقررات مندرج در وب سایت شیرآلات بهداشتی راسان منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربران و مشتریان گرامی موظف به رعایت قوانین مربوطه می باشند.
شایان ذکر است قیمت کلیه محصولات در سایت شیرآلات بهداشتی راسان مورد تایید این شرکت بوده و همیشه به صورت آنلاین و به روز می باشد.

تعریف فروشنده و خریدار

فروشنده: فروشگاه اینترنتی رسمی زیر نظر شرکت شیرآلات بهداشتی راسان (مهسان پویا) به آدرس https://rassancompany.com
خریدار: شخص حقیقی یا حقوقی است که فرم سفارش را برای خرید محصولات قابل خرید از فروشگاه اینترنتی رسمی راسان ارسال می کند.

تعهدات فروشنده و خریدار

1- شرکت شیرآلات راسان به اطلاعات خصوصی خریدار و افرادی که از خدمات سایت راسان استفاده می کنند احترام گذاشته و از آن محافظت می کند.
۲- کاربران باید هنگام ثبت نام و سفارش محصول مورد نظر خود فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و کامل پر کنند. در صورت ناقص بودن یا نادرست بودن اطلاعات، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نیست و با اطلاع رسانی لغو خواهد شد.
3- فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه که برای خریدار معرفی می شود طبق شرایط ارسال کند. در صورتی که کالا با استفاده از شبکه پستی کشور ارسال شود، فروشنده مسئولیتی در قبال خسارت وارده به کالا در اثر جابجایی نادرست شرکت حمل و نقل ندارد و بر اساس بیمه نامه پستی کالا، جبران خواهد شد.
4- فروشنده موظف است پس از دریافت فرم و تایید سفارش، کالای خریداری شده را تهیه و در بسته بندی مناسب به خریدار تحویل دهد. در صورت ارسال سفارش توسط پست یا شرکت های حمل و نقل، هرگونه اختلال و تاخیر پس از تحویل کالا به پست یا شرکت حمل و نقل، در حین عملیات تحویل به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران یا شرکت حمل و نقل می باشد.
5- خریدار موظف است قبل از ارسال فرم سفارش و خرید هر کالایی، اطلاعات لازم را در مورد کالا از طریق سایت فروشنده کسب کرده و سپس سفارش خود را ارسال کند.
6- خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک کالا را به طور کامل بررسی کند و در صورت مشاهده آثار شکستگی و آسیب از پذیرش آن خودداری کند. فروشنده مسئولیتی در قبال شکستگی یا معیوب بودن ظاهر و بسته بندی کالا پس از دریافت کالا توسط خریدار ندارد.
7- بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده هنگام سفارش و عودت کالا، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد به عهده خریدار خواهد بود.
8- در صورت امتناع خریدار از پذیرش کالای ارسالی شرکت (از طریق پست یا شرکت پیک) و در صورت عودت بسته پستی، جهت دریافت کالا به واحد پستی مراجعه ننماید، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد می باشد. و فروشنده این گونه مسئولیتی در قبال نرسیدن محصول به دست خریدار ندارد.

شرایط و ضوابط ارسال کالا

امکان ثبت سفارش توسط مشتری به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته وجود دارد. اما پردازش سفارش و هماهنگی ارسال فقط در روزهای کاری امکان پذیر خواهد بود. (روز کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است) در صورت ثبت سفارش خارج از ساعات اداری، اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شود.
– تحویل کالا در تهران (منطقه 22): در صورت وجود موجودی کافی کالا در انبار، با ثبت سفارش و تایید پرداخت کاربر تا قبل از ساعت 15:00، سفارش کاربر پردازش و در نهایت تا 48 ساعت آینده تحویل داده خواهد شد. ساعت ها. در غیر این صورت، سفارش کاربر در ابتدای روز کاری بعدی پردازش خواهد شد.
-ارسال کالا به شهرستان (خارج از مناطق 22 گانه تهران): پس از ثبت سفارش هموطنان عزیز، در صورت موجود بودن موجودی کافی در انبار، سفارشات از طریق پست ارسال و تحویل داده می شود و به طور میانگین بین 2 تا 4 زمان می برد. روزهای کاری تا رسیدن محصولات به شهر.
قوانین قیمت گذاری کالا
– سیاست قیمت گذاری راسان مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت های ارائه شده برای شیرآلات بهداشتی و ساختمانی راسان قیمت های خرده فروشی مصوب و در سراسر کشور یکسان می باشد.
– لازم به ذکر است که قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده درج شده است و مشتری مبلغ جداگانه ای بابت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض و هزینه های بسته بندی، حمل و نقل و بیمه حمل و نقل بسته به شرایط سفارش در فرم سبد خرید پرداخت نمی کند. اطلاع داده می شود، ممکن است به طور جداگانه محاسبه شود.

روش های پرداخت

1. پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
2. پرداخت در محل (این روش پرداخت فقط برای مشتریان مناطق 22 گانه تهران امکان پذیر است.)
کاربران گرامی فروشگاه شیرآلات بهداشتی راسان می توانند هنگام ثبت سفارش از طریق درگاه اینترنتی، پرداخت خود را تایید کنند. پرداخت موفق مبلغ، ثبت نهایی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع رسانی نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل پردازش، آماده سازی و ارسال می شود.
نکته:
• گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی به همراه داشته باشد.
• لازم به ذکر است پرداخت آنلاین باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارشات کاربران می شود.
آرامش خاطر و رضایت مشتریان راسان همواره یکی از اولویت های ما بوده است و بر این اساس شیرآلات راسان در این راستا تلاش می کند تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با این وجود مشتریان محترم ممکن است پس از خرید با مشکل مواجه شوند که در این صورت خدمات در چارچوب خدمات پس از فروش برای مشتریان عزیز ارائه می شود.

شرایط استفاده از خدمات پس از فروش

اگر محصول خریداری شده دارای ایرادات یا ایرادات فنی است:
– معیوب بودن باید حداکثر تا یک هفته پس از دریافت محصول به شیرآلات راسان اطلاع داده شود.
– این سرویس معایبی دارد

جستجو...