More details

نقش شیرآلات بهداشتی راسان در پیشگیری از سرطان

نقش شیرآلات بهداشتی راسان در پیشگیری از سرطان

4 فوریه به عنوان روز جهانی سرطان در سراسر جهان نامگذاری شده است. هدف از انتخاب این روز محافظت از جان انسان ها در برابر میلیون ها مرگ و میر قابل پیشگیری ناشی از سرطان با افزایش آگاهی، آموزش در مورد سرطان و تشویق دولت ها و مردم در سراسر جهان برای اقدام علیه این بیماری است.

علائم مختلف برای سرطان های مختلف در جهان رایج است. روبان های صورتی، نارنجی و بنفش برای افزایش آگاهی در مورد برخی از انواع سرطان انتخاب شده اند و نمادی از امید مردم به ریشه کن شدن سرطان در آینده است.

ساختن دریچه هایی که در تماس دائمی با آب هستند، مایه حیات انسان ها هستند. باید بدانیم که همین دریچه ها اگر با فلزات سمی مانند سرب، روی، قلع و … ساخته شوند، می توانند باعث بروز انواع بیماری ها و سرطان ها به ویژه سرطان خون شوند. متأسفانه، بسیاری از تولیدکنندگان شیرآلات از فلزات ناسالم و خطرناک برای تولید محصولات خود استفاده می کنند و فقط به دلیل قیمت پایین آنهاست. برای اطلاعات بیشتر مطلب شیرآلات بهداشتی به چه معناست؟

برای جلوگیری از تولید شیرآلاتی که هیچ گونه مسئولیتی در قبال سلامت مشتریان خود نمی پذیرند، استانداردهایی توسط سازمان جهانی استاندارد تدوین و توسط سازمان های استاندارد در کشورها اجرا می شود. سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان متولی بهداشت در تولید شیرآلات ساختمانی، قوانین دقیق و میزان فلزات آلیاژ برنج مصرفی در محصول نهایی را تنظیم و نظارت می کند.

ما در گروه صنعتی راسان مفتخریم که با رعایت تمامی ضوابط و استانداردهای استاندارد موفق به کسب عنوان واحد نمونه ملی استاندارد و واحد نمونه استاندارد استان تهران شده ایم. امید است تمامی اپراتورهای شیر سلامت مسئولانه، شیرآلات، عنصر کلیدی منازل را که دائماً مورد استفاده اعضای خانواده به‌ویژه زنان و کودکان است، تولید کنند و سلامت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

658 658 Rassan

Leave a Reply

پنج × سه =

جستجو...