More details

کسب مدال طلای مسابقات کازانوف قزاقستان توسط تیم ملی دوومیدانی با حمایت شرکت راسان

کسب مدال طلای مسابقات کازانوف قزاقستان توسط تیم ملی دوومیدانی با حمایت شرکت راسان

روابط عمومی شیرآلات بهداشتی راسان به اطلاع علاقه مندان به ورزش و ورزش دوستان عزیز می رساند مصطفی ابراهیمی دونده تیم ملی دوومیدانی ایران در مسابقات کازان کاپ قزاقستان که در روزهای 14 و 16 تیرماه برگزار شد؛ در ادامه این رقابت ها به عنوان یکی از اعضای تیم ملی دوومیدانی ایران در مسابقات دوومیدانی ایران به میدان رفت. وی در ماده 800 متر مقام اول را به خود اختصاص داد و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد.

تیم ملی دو و میدانی کشورمان با هدف حضور در این رقابت ها و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو در جام کازان با 14 ورزشکار راهی قزاقستان شد.

مریم طوسی در 200 متر، رضا قاسمی در 100 متر و 200 متر، علی خدیور در 200 متر، سجاد هاشمی در 400 متر، مصطفی ابراهیمی در 800 متر و سجاد مرادی در 800 متر شش دونده مسابقات هستند. ارسال شد.

شیرآلات بهداشتی راسان که چندی پیش به عنوان حامی مالی مصطفی ابراهیمی دونده ملی پوش تیم دو و میدانی ایران اعلام آمادگی کرده بود در این دوره از مسابقات این ورزشکار را همراهی کرد.

مصطفی ابراهیمی با زمان 1:49 ثانیه توانست مقام اول را از آن خود کند. این در حالی است که رکورد پذیرفته شده برای کسب سهمیه المپیک در ماده 800 متر رکورد 1:46 ثانیه است و این ورزشکار جوان با 3 ثانیه اختلاف نسبت به رکورد المپیک به مدال طلای بازی های کازانوف قزاقستان دست یافت. گفتنی است مصطفی ابراهیمی پیش از این در مسابقات باکو-آذربایجان که با حمایت مالی شیرآلات بهداشتی راسان برگزار شد زمان 1:47 ثانیه را کسب کرده بود که کمتر از رکورد قبولی سهمیه المپیک بود. برای مشاهده اخبار تورنمنت آذربایجان باکو باکو اینجا را بخوانید.

 

لازم به ذکر است که ورزشکاران کشورمان تاکنون موفق به کسب 7 سهمیه حضور در المپیک 2016 ریو شده اند، از این رو مسابقات باقی مانده فرصت ارزشمندی برای کسب سهمیه المپیک و کسب رکورد راهیابی به المپیک است.

دریچه های راسان با آرزوی موفقیت برای این ورزشکار جوان و همه ورزشکاران ملی پوش ایرانی، امیدوار است با حمایت های خود و تلاش های این ورزشکار توانمند ایرانی، برای ایران و ایرانیان افتخارآفرینی کند و این ملی پوش با استعداد ایرانی به پیروزی برسد. سهمیه المپیک در مسابقات آتی قهرمان شد و به المپیک 2016 ریو راه یافت.

امیدواریم با حمایت از ورزش و ورزشکاران همواره راه را برای صعود قله های افتخار برای آنها هموار کنیم و از این حمایت ها به عنوان افتخاری در کارنامه رسن یاد کنیم.

2480 2412 Rassan

Leave a Reply

چهار × 1 =

جستجو...