More details

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران 1402: دستاوردهایی فراتر از انتظار از شیرآلات بهداشتی راسان

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران: دستاوردهایی فراتر از انتظار از شیرآلات بهداشتی راسان

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران 1402: دستاوردهایی فراتر از انتظار از شیرآلات بهداشتی راسان

در دوره‌ای که همگان به‌دنبال نوآوری و پیشرفت در صنعت ساختمان هستند، شیرآلات بهداشتی راسان توانست در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، به‌عنوان یکی از پیش‌گامان نوآوریِ این صنعت شناخته شود.

بیست‌وسومین دورۀ نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از ۱۲ تا ۱۵‌مرداد۱۴۰۲ برگزار شد. شیرآلات بهداشتی راسان با حضور در سالن ۳۵ اختصاصی و غرفۀ هوشمند در سالن ۷، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را به بازدیدکنندگان ارائه کرد.

 

در این نمایشگاه، شیرآلات بهداشتی راسان با استقبال گسترده‌ای مواجه و جزو غرفه‌های پربازدید شناخته شد. معرفی ۴ محصول جدید از شیرآلات راسان به نام‌های «هلگا»، «رناتا»، «رزالین» و «برنی»، از‌جمله بخش‌های مهم این نمایشگاه بود. این محصولات با طراحی‌ها و ویژگی‌های ‌کم‌نظیرشان، توجه بسیاری از متخصصان و بازدیدکنندگان را به خود جلب کردند.

غرفۀ هوشمند راسان در سالن ۷ نیز، فرصتی مغتنم برای بازدیدکنندگان به‌منظور تجربۀ نوآوری‌های فناورانه فراهم کرد. از اتاق تعاملی با فناوری پیشرو تا دکور آشپزخانۀ برعکس که امکان تولید محتوا و تجربه‌ای جذاب را برای بازدیدکنندگان به‌ارمغان می‌آورد، همگی به این نمایشگاه رنگ‌وبویی تازه بخشیدند.

 

در این رویداد، راسان علاوه‌بر معرفی محصولات جدید خود، از فناوری واقعیت مجازی نیز بهره‌برداری کرد. فناوری واقعیت مجازی به بازدیدکنندگان امکان داد تا در Showroomهای مجازی، محصولات شیرآلات بهداشتی راسان را تماشا کنند.

یکی از جذابیت‌های مهم این نمایشگاه حضور نام‌آوران عرصۀ هنر، ازجمله سالار عقیلی، بهرنگ علوی، سارا بهرامی، علی‌رضا تلیسچی، شهرزاد کمال‌زاده و لیلا زارع بود که در آن به‌عنوان مهمانان ویژه حضور پیدا کردند.

 

درنهایت، باید گفت که نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران به فرصتی ایدئال برای علاقه‌مندانِ این صنعت تبدیل شد تا از نزدیک با دستاوردها و نوآوری‌های جدید شیرآلات بهداشتی راسان آشنا شوند. این نمایشگاه با همۀ جذابیت‌ها و نوآوری‌هایش، شاهدی دیگر بر تعهد راسان به ارتقای کیفیت و ارائۀ راهکارهای نوین در دنیای شیرآلات بهداشتی بود.

1080 720 Rassan

Leave a Reply

یک × 1 =

جستجو...